Gyakran ismételt kérdések

Webshopunkban több lehetőség közül is választhatsz:
 
1. Utánvétes fizetés
 
Egyszerű megoldás, fizess a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával az átvételkor.
 
2. Bankkártyás fizetés
 
Bankkártyával történő fizetés esetén a Barion rendszerét használjuk, aminek a következők az előnyei:
✅ Ingyenes a használata
✅ A megrendelés után azonnal megtörténik a tranzakció
✅ Biztonságos, amire garanciát is adunk!
 
3. Banki átutalás
 
Közvetlen átutalásra is van lehetőség. Az ehhez szükséges adatok a rendelés véglegesítése után lesznek láthatóak. Ha később utalnád el az összeget az sem gond. A rendelésről szóló emailben elküldjük az utaláshoz szükséges adatokat.
Fontos, hogy a rendelés feldolgozása az összeg beérkezése után kezdődik!
 
Az általad kiválasztott terméket vagy termékeket légpárnás borítékba vagy 5 rétegű kartondobozba csomagoljuk, hogy sérülésmentes megérkezzen.
 
Amennyiben mégis probléma lenne a termékkel, vedd fel velünk a kapcsolatot és azonnal megoldjuk a problémát! – info@kertirt.hu
 
A csomagok házhozszállítását a GLS futárszolgálat és a FOXPOST végzi egész Magyarország területén.
Külföldi kiszállításra egyelőre nincs lehetőség.
A rendelést a beérkezése után minél hamarabb elkezdjük feldolgozni. Miután összekészítettük a csomagot, átadjuk a futárszolgálatnak, amiről e-mailt is küldünk Neked. Onnantól számítva 1-2 munkanapon belül megkapod a terméket.
 
Vetőmagok esetében a folyamat maximum 2-3 munkanapot vesz igénybe.
Más termékek esetében a termékleírásban feltüntetésre kerül, hogy milyen szállítási idővel kell számolni.
Vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeink egyikén és megoldjuk, bármi legyen az.
info@kertirt.hu
+36 30 677 3143
Előfordulhat, hogy nem minden termék van fent a webshopon, vagy épp beszerzés alatt van. Vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeink egyikén és megteszünk mindent, hogy megkapd, amit szeretnél!
info@kertirt.hu
+36 30 677 3143